Retourvoorwaarden:

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U kunt het retourproces starten via de volgende link: retour starten. Hierdoor kunt u het retourproces starten voordat u heeft ingelogd op uw account. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd moeten worden.

Retourvoorwaarden

  • De volledige naam van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.
  • Het bestelnummer.
  • Bij elke retourzending is uw factuur als aankoopbewijs vereist.
  • Alle artikelen die u heeft geaccepteerd en vervolgens terugstuurt, zijn uw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken. Gelieve het product goed te verpakken.

Wilt u uw product ruilen?

Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@unikorf.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Neem bij vragen of problemen contact op met onze klantenservice via klantenservice@unikorf.nl.

Schade en problemen

Controleer uw bestelling wanneer deze aankomt en laat het ons meteen weten als er iets kapot, beschadigd of defect is, zodat we ernaar kunnen kijken en het goed kunnen maken. Unikorf repareert kapotte onderdelen of artikelen of geeft de aankoopprijs terug op basis van de resultaten van een inspectie per bestelling.

Herbevoorradingskosten
Herbevoorradingskosten van de aankoopprijs worden niet in rekening gebracht.

Stapsgewijze instructies voor het verkrijgen van een terugbetaling:

Neem contact met ons op via e-mail ( customerservice@unikorf.nl ) en vermeld:
a) Uw bestelnummer.
b) De redenen waarom u een terugbetaling aanvraagt.
c) Als er schade is, voeg er dan duidelijke afbeeldingen van toe.

Terugbetalingen

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we u hiervan op de hoogte stellen en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd. Indien goedgekeurd, ontvangt u automatisch een terugbetaling in de vorm van uw oorspronkelijke betaling. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt. Het kan 7 tot 10 werkdagen duren voordat de terugbetaling volledig is verwerkt.

Als je nog vragen hebt over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact op met ons klantenserviceteam op

Telefoon: (036) 5246265

Email: klantenservice@unikorf.nl

Adres: Operetteweg 20, 1323 VA 
Almere, Flevoland, Nederland